Doskonale zdajemy sobie sprawę, z jak poważnymi wyzwaniami mierzą się wszystkie przedsiębiorstwa korzystające z zaawansowanych – a tym samym bardzo często niezwykle skomplikowanych – rozwiązań informatycznych.
Wiele z nich to podstawowe narzędzia wykorzystywane przez Państwa pracowników, więc wszelkie awarie, nawet te krótkotrwałe, mogą przyczyniać się do powstawania ogromnych strat finansowych. Na szczęście ich skutki da się zminimalizować, a jeżeli zareagują Państwo odpowiednio szybko, w wielu przypadkach możliwe jest nawet całkowite uniknięcie przestojów – nieodzowny będzie jednak profesjonalny support IT.
Nowoczesny system HESK umożliwiający zgłaszanie i kolejkowanie problemów informatycznych
4Ergo dba o Państwa wygodę oraz pełną kontrolę prawidłowości działania obsługiwanych systemów. Jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby wynikające z szybkiego likwidowania wszelkich usterek związanych z działaniem oprogramowania, systemów i innych elementów działania obiektów związanych z IT. Przyjmujemy zgłoszenia:
- za pomocą udostępnionego systemu HelpDesk (HESK),
- telefonicznie,
- pocztą elektroniczną,
- bezpośrednio u osobistego konsultanta w czasie ustalonej wizyty
System HESK
Wdrożenie systemu HESK w Państwa firmie pozwoli na znaczne skrócenie czasu reakcji zespołu wsparcia technicznego oraz wydatnie usprawni komunikację z supportem IT. To z kolei przełoży się na oszczędności generowane w dwójnasób: po pierwsze ze względu na brak konieczności zatrudniania informatyków na etat, a po drugie z uwagi na krótszy czas trwania awarii.
Specjalistyczny support IT umożliwia również szybką weryfikację podejrzanych wiadomości e-mail lub plików, dzięki czemu zdecydowanie łatwiej będzie Państwu utrzymać bezpieczeństwo zasobów informatycznych firmy.
Zakres zadań realizowanych w ramach supportu IT jest bardzo szeroki i obejmuje przykładowo:
- rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym działaniem sklepów i stron internetowych
- usuwanie awarii sieci informatycznych i teleinformatycznych
- diagnostykę sprzętu komputerowego i oprogramowania
- pomoc w przypadku utraty dostępu do kont pocztowych i programów umożliwiających komunikację wewnątrz przedsiębiorstwa
- doradztwo w kwestii bezpieczeństwa
- zdalne instalowanie niezbędnego oprogramowania
- oraz mnóstwo innych zadań.