Support IT

Profesjonalny Support IT dla systemów informatycznych.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, z jak poważnymi wyzwaniami mierzą się wszystkie przedsiębiorstwa korzystające z zaawansowanych – a tym samym bardzo często niezwykle skomplikowanych – rozwiązań informatycznych.

Wiele z nich to podstawowe narzędzia wykorzystywane przez Państwa pracowników, więc wszelkie awarie, nawet te krótkotrwałe, mogą przyczyniać się do powstawania ogromnych strat finansowych. Na szczęście ich skutki da się zminimalizować, a jeżeli zareagują Państwo odpowiednio szybko, w wielu przypadkach możliwe jest nawet całkowite uniknięcie przestojów – nieodzowny będzie jednak profesjonalny support IT.

Nowoczesny system HESK umożliwiający zgłaszanie i kolejkowanie problemów informatycznych

4Ergo dba o Państwa wygodę oraz pełną kontrolę prawidłowości działania obsługiwanych systemów. Jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby wynikające z szybkiego likwidowania wszelkich usterek związanych z działaniem oprogramowania, systemów i innych elementów działania obiektów związanych z IT. Przyjmujemy zgłoszenia:

  • za pomocą udostępnionego systemu HelpDesk (HESK),
  • telefonicznie,
  • pocztą elektroniczną,
  • bezpośrednio u osobistego konsultanta w czasie ustalonej wizyty

System HESK

Wdrożenie systemu HESK w Państwa firmie pozwoli na znaczne skrócenie czasu reakcji zespołu wsparcia technicznego oraz wydatnie usprawni komunikację z supportem IT. To z kolei przełoży się na oszczędności generowane w dwójnasób: po pierwsze ze względu na brak konieczności zatrudniania informatyków na etat, a po drugie z uwagi na krótszy czas trwania awarii. 

Specjalistyczny support IT umożliwia również szybką weryfikację podejrzanych wiadomości e-mail lub plików, dzięki czemu zdecydowanie łatwiej będzie Państwu utrzymać bezpieczeństwo zasobów informatycznych  firmy.

Zakres zadań realizowanych w ramach supportu IT jest bardzo szeroki i obejmuje przykładowo:

  • rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym działaniem sklepów i stron internetowych
  • usuwanie awarii sieci informatycznych i teleinformatycznych
  • diagnostykę sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • pomoc w przypadku utraty dostępu do kont pocztowych i programów umożliwiających komunikację wewnątrz przedsiębiorstwa
  • doradztwo w kwestii bezpieczeństwa
  • zdalne instalowanie niezbędnego oprogramowania
  • oraz mnóstwo innych zadań.