Support IT

Profesjonalny Support IT dla systemów informatycznych.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, z jak poważnymi wyzwaniami mierzą się wszystkie przedsiębiorstwa korzystające z zaawansowanych – a tym samym bardzo często niezwykle skomplikowanych – rozwiązań informatycznych.

Wiele z nich to podstawowe narzędzia wykorzystywane przez Państwa pracowników, więc wszelkie awarie, nawet te krótkotrwałe, mogą przyczyniać się do powstawania ogromnych strat finansowych. Na szczęście ich skutki da się zminimalizować, a jeżeli zareagują Państwo odpowiednio szybko, w wielu przypadkach możliwe jest nawet całkowite uniknięcie przestojów – nieodzowny będzie jednak profesjonalny support IT.

Nowoczesny system HESK umożliwiający zgłaszanie i kolejkowanie problemów informatycznych

4Ergo dba o Państwa wygodę oraz pełną kontrolę prawidłowości działania obsługiwanych systemów. Jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby wynikające z szybkiego likwidowania wszelkich usterek związanych z działaniem oprogramowania, systemów i innych elementów działania obiektów związanych z IT. Przyjmujemy zgłoszenia:

  • za pomocą udostępnionego systemu HelpDesk (HESK),
  • telefonicznie,
  • pocztą elektroniczną,
  • bezpośrednio u osobistego konsultanta w czasie ustalonej wizyty

System HESK

Wdrożenie systemu HESK w Państwa firmie pozwoli na znaczne skrócenie czasu reakcji zespołu wsparcia technicznego oraz wydatnie usprawni komunikację z supportem IT. To z kolei przełoży się na oszczędności generowane w dwójnasób: po pierwsze ze względu na brak konieczności zatrudniania informatyków na etat, a po drugie z uwagi na krótszy czas trwania awarii. 

Specjalistyczny support IT umożliwia również szybką weryfikację podejrzanych wiadomości e-mail lub plików, dzięki czemu zdecydowanie łatwiej będzie Państwu utrzymać bezpieczeństwo zasobów informatycznych  firmy.

Zakres zadań realizowanych w ramach supportu IT jest bardzo szeroki i obejmuje przykładowo:

  • rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym działaniem sklepów i stron internetowych
  • usuwanie awarii sieci informatycznych i teleinformatycznych
  • diagnostykę sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • pomoc w przypadku utraty dostępu do kont pocztowych i programów umożliwiających komunikację wewnątrz przedsiębiorstwa
  • doradztwo w kwestii bezpieczeństwa
  • zdalne instalowanie niezbędnego oprogramowania
  • oraz mnóstwo innych zadań.

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

Informujemy, że poruszając się po tej stronie wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

Korzystanie ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies jest możliwe, ale może powodować, że niektóre funkcje lub usługi strony nie będą działać poprawnie.

Czym są pliki cookies?

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu, z którego korzystasz do przeglądania strony. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz unikalny numer.

Do czego wykorzystujemy cookies?

Pliki cookies wykorzystywane są w celu rozpoznania urządzenia, z którego korzystasz i odpowiedniego wyświetlenia strony internetowej. Ponadto używamy cookies do tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają z naszej strony.

Z jakiego rodzaju plików cookies korzystamy?

Stosujemy dwa rodzaje plików cookies: „sesyjne”, które są plikami tymczasowymi, przechowywanymi do czasu opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki internetowej, oraz „stałe”, przechowywane przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia.

Jeśli nie zgadzasz się na korzystanie z plików cookies, zaznacz w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej opcję odrzucania plików cookies lub sygnalizowania ich przesłania.