SAFETICA

Wykrywanie zagrożeń bezpieczeństwa danych i zapobieganie incydentom.

Kluczowe korzyści

Krótki czas wdrożenia i elastyczność kosztów

Wdrożenie w ciągu kilku godzin, pełna konfiguracja i ochrona w ciągu dni. Miesięczne rozliczenia umożliwiające elastyczną optymalizację kosztów i korzystanie z usług na zasadzie pay-as-you-go.

Łatwe w administracji

Oszczędzające czas podejście wsparte wbudowanymi szablonami, automatyzacją i najlepszymi praktykami. Automatyczne wykrywanie ryzykownych zdarzeń i zachowań użytkowników, a także zapewnienie bezpiecznej, cyfrowej przestrzeni roboczej.

Wykrywanie incydentów oparte na ryzyku

Holistyczna ocena ryzyka z możliwościami uczenia się, napędzana analityką danych. Unikalne wykrywanie intencji użytkownika i jego rzeczywistej aktywności.

Obsługa cyfrowej przestrzeni roboczej w dobie hybrydowej pracy

Gotowość do obsługi środowisk z użytkownikami pracującymi zdalnie. Inteligentne skanowanie oparte na dynamicznym rozpoznawaniu godzin pracy.

Pełny zakres bezpieczeństwa

Pełna widoczność kanałów dystrybucji danych. Obsługa wielu platform. Pełna ochrona urządzeń znajdujących się czasowo w trybie offline i wysoki poziom ochrony przed sabotażem.

Dojrzała architektura gotowa pod SaaS

Architektura oparta na chmurze, zorientowana na płynnym dostępie, skupiona wokół bezpieczeństwa. Bardzo mały wpływ na wydajność endpointów (poniżej 3%).

Klasyfikacja i audyt przepływu danych

Odkrywanie i klasyfikowanie wrażliwych danych firmy w oparciu o wbudowane szablony. Audyt przeprowadzony we wszystkich ważnych kanałach, którymi przepływają dane.

Wykrywanie incydentów i zautomatyzowane reagowanie

Inteligentne i automatyczne wykrywanie incydentów, wsparte automatyczną oceną ryzyka w celu niwelowania podejrzanych lub nietypowych zachowań.

Raporty z działań

Safetica umożliwia przegląd wszystkich zagrożeń w jednym interfejsie zarządzania. Otrzymujesz powiadomienia e-mail o podejrzanych zachowaniach, możesz zobaczyć ważne statystyki na pulpicie nawigacyjnym lub eksportować surowe dane do formatu .xls w celu dalszej analizy.

Wykrywanie i ograniczanie naruszeń zgodności z przepisami

Wykrywanie i audytowanie potencjalnych naruszeń zgodności z przepisami RODO, HIPAA lub PCI-DSS oraz ustawianie odpowiednich zabezpieczeń, mających na celu egzekwowanie wewnętrznych polityk.

Jak to działa

Niezwykle szybkie wdrożenie umożliwia rozpoczęcie audytu przepływu danych i wykrywania zdarzeń w ciągu jednego dnia.
Wstępnie skonfigurowane reguły wykrywania są aktywowane automatycznie, a następnie mogą być regulowane i dostosowywane.
Tryb ochrony może zostać włączony później, z wykorzystaniem informacji o ryzyku

01

Środowisko klienta jest automatycznie wdrażane w zabezpieczonej chmurze

02

Safetica Client zostaje zdalnie zainstalowany na urządzeniach pracowników

03

Safetica NXT jest gotowa do audytu Twoich danych i ostrzegania o incydentach

Wykrywanie incydentów oparte jest na natywnej logice, automatycznym wykrywaniu anomalii i ciągłym uczeniu się. Wynik jest reprezentowany przez zestaw ryzykownych zdarzeń, które Safetica NXT identyfikuje i podkreśla przy użyciu trójstopniowej skali klasyfikacji ryzyka.

Przy włączonym trybie ochrony można „cicho” rejestrować zdarzenia, powiadomić pracownika o potencjalnym ryzyku operacji lub ją zablokować. DLP z adaptacyjną ochroną danych wykorzystuje dynamiczną analizę przestrzeni roboczej, która jest stale dostosowywana do zachowania użytkowników.

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

Informujemy, że poruszając się po tej stronie wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.

Korzystanie ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies jest możliwe, ale może powodować, że niektóre funkcje lub usługi strony nie będą działać poprawnie.

Czym są pliki cookies?

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu, z którego korzystasz do przeglądania strony. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz unikalny numer.

Do czego wykorzystujemy cookies?

Pliki cookies wykorzystywane są w celu rozpoznania urządzenia, z którego korzystasz i odpowiedniego wyświetlenia strony internetowej. Ponadto używamy cookies do tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają z naszej strony.

Z jakiego rodzaju plików cookies korzystamy?

Stosujemy dwa rodzaje plików cookies: „sesyjne”, które są plikami tymczasowymi, przechowywanymi do czasu opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki internetowej, oraz „stałe”, przechowywane przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia.

Jeśli nie zgadzasz się na korzystanie z plików cookies, zaznacz w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej opcję odrzucania plików cookies lub sygnalizowania ich przesłania.